خدمات واریز و برداشت صرفا برای مشتریانی که مراحل احراز هویت را تکمیل کرده باشند انجام می شود.

واریز کننده ریال می بایست وجه وایزی را حتما از حسابهای بانکی بنام خود انجام دهد.

برداشت وجه (واریز ریال بحساب کاربران) حتما به حساب بانکی خود کاربر واریز می شود.

براساس تکلیفی که قوانین مطروحه جمهوری اسلامی علی الخصوص قوانین جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیک و …. بر عهده فروشندگان فضای مجازی قرار داده است وب سایت Pay-money.ir خود را ملزم به احراز هویت متقاضیان خود در هر خرید و فروش می داند مراحل احراز هویت بدین شرح است :

احراز هویت

1- ثبت نام در سایت ما به نشانی : http://pay-money.ir/register

2- ارسال پیامک نام و نام خانوادگی به شماره :   09357357111

(مالک تلفن همراه با کدملی کاربر می بایست مطابق باشد)

3- ارسال تصویر سلفی به همراه متن زیر و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی هوشمند یا شناسنامه طرح جدید یا پاسپورت معتبر)

 

متن :

نمونه تصویر سلفی همراه متن و کارت شناساییاینجانب (نام و نام خانوادگی مطابق با مدرک شناسایی) به کد ملی (کد ملی شما) ضمن مطالعه قوانین سایت به نشانی Pay-money.ir تعهد میدهم

اطلاعات حساب کاربری و حساب بانکی و مدارک خود را در اختیار اشخاص غیر قرار ندهم و در صورت تخلف مسئولیت آن را بر عهده بگیرم.

تاریخ و امضا

 

 

 

 

 

تعهد کاربران

کاربران با ثبت نام در وب سایت Pay-money.ir و همچنین با هر بار استفاده از خدمات ما می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری Pay-money.ir را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی آن را پذیرفته‌اند.

تنها اشخاصی که بین ۱۸ سال سن تا ۶۰ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند مجاز به ساختن حساب کاربری در وب سایت می باشند. همچنین خدمات برای افراد فاقد مدرک شناسایی معتبر ایرانی (کارت ملی هوشمند یا پاسپورت ایرانی) انجام نمی شود.

برای استفاده از خدمات ما کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در وب سایت Pay-money.ir ثبت کند.

کاربران می‌پذیرند اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در وب سایت وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربران می‌باشند. در صورت اثبات خلاف این موضوع، ما مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشیم .

کاربران و خریداران اجازه خرید برای اشخاص ثالث را ندارند یعنی به حساب و بااعتبار (پول) شخص ثالث ولی به اسم خود خرید نمایند در صورتی که ما متوجه این موضوع شویم حساب کاربری فرد متخلف را مسدود و کاربر را به مراجع صالحه قضایی معرفی می نماییم .

مسئولیت حفظ امنیت حساب کاربری و اطلاعات کارت بانکی که خرید محصولات و خدمات با آن انجام می شود (رمز دوم و شماره کارت) به عهده‌ی کاربران می‌باشد. ما در این خصوص و سوء استفاده احتمالی از حساب بانکی کاربران که در نتیجه سهل انگاری خود کاربر در حفظ اطلاعات محرمانه کارت بانکیست مسوولیتی را بر عهده نمی گیریم .

کاربران حق ندارند به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره برداری از خدمات پرورش افکار متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود. هرگونه خرید و فروش باید با نام کاربر باشد در غیر این صورت مبالغ پرداختی بلوکه خواهد شد .

کاربران می بایست قبل از واریز هرگونه وجه (ریالی/دلاری) از طریق لینک های اعلام شده در سایت، با پشتیبان هماهنگ کنند .

تعهد وب سایت Pay-money.ir

تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد وب سایت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، وب سایت مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می‌باشد.

وب سایت Pay-money.ir حق تغییر و یا اصلاح قوانین و مقررات و قراردادها را در هر زمان دارد و در این صورت وب سایت مکلف است تغییرات صورت گرفته را از طریق کانال های اتباطی (شبکه های اجتماعی) به اطلاع کلیه کاربران برساند.

وب سایت Pay-money.ir موظف است در ساعات اعلام شده در کانال تلگرامی خدمات واریز و برداشت را برای مشتریان انجام دهد و هرگونه تغییر در ساعات کار و ارائه خدمات را در شبکه اجتماعی یا وب سایت اعلام نماید.

کانال های اتباطی:

پشتیبان تلگرام 

 آخرین ویرایش : 1401/08/19

logo-samandehi

اطلاعات تماس

ایمیل : info@pay-money.ir

نشانی : اصفهان خیابان جی بلوار سروستان مجتمع تجاری پردیس واحد 1

تلفن : 03132307954